Simmning med klassen!

Hej!!

Idag hade vi simmning i skolan. Man ska kunna simma 150 m bröstsim och 50 m ryggsim. Jag startade näst sist av alla men kom ändå först upp. Haha! Sen så skulle vi flyta i 1 minut och hoppa med fötterna före eller dyka (jag dök) och så skulle man livrädda nån. Haha, dom som visade hur man skulle göra gjorde lite fel så den som skulle bli livräddad blev i stället dränk. Men det gick bra! Då var det nån som oxå sa: "Vi ska inte döda, vi ska livrädda!" Haha! A, nu är det iaf sportlov. Jag ska värkligen sova och sova och sova. Jag har vart astrött dom senaste dagarna i skolan. Jag har till och med jäspat på jumpalektionerna! Då ska man ju va trött på ett annat sätt!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0