Me <333

namn: astrid
ålder: 12
hårfärg: blond (vill färga det)
högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
favoritfärg: rosa
favoritmat: sushi
hatmat: blodpudding
älskar: mina kompisar
hatar: städa mitt rum
mobil: iphone
dator: har ingen egen
favorit ämne. idrott, bild och matte
syskon: lillebror, storasyster
aktiviteter: fotboll, dans, piano och kör (jag och karin skulle börja på basket och jag, emelie och karin skulle börja på innebandy)
favoritsång: the lazy song (har andra oxå)
favoritplagg just nu: shorts och magtröja
favoritblogg: lipstick.webblogg.se


det var jag det, såklart finns det massa mer att veta men jag har absolut inte tid. har hur mycket läxor som helst att göra. plugg plugg plugg. har suttit här vid datorn i mer än 40 minuter nu. det är inte okej, astrid, du har läxor att göra. puss

 hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0